Miejsce zbiórki- parking przy hali MOSiR w Halembie, ul. Kłodnicka 95
Zbiórka 14.08 o godz.- 11.30 – podział na autokary, dopełnienie formalności, pakowanie bagaży,
Wyjazd- godz. 12.00
Osoby stosujące specjalną dietę proszę o niezwłoczne podanie takiej informacji (infromacja do Adama Michny- wiadomość w ProTrainUp / SMS)
Osoby potrzebujące fakturę do zakładu pracy również proszę o niezwłoczną informację z danymi do wystawienia rachunku (również informacja do Adamy Michny- wiadomość w ProTrainUp / SMS )
21 sierpnia (niedziela) odbędzie się festyn rodzinny m.in. spotkania z dietetykiem, coachem sportowym (dla dzieci i rodziców), turnieje oraz olimpiada rodzinna !
Co należy zabrać ze sobą na obóz:
– karta NFZ, legitymacja szkolna,
– osobiste środki higieniczne (mydło, szampon, szczoteczka i pasta do zębów, chusteczki higieniczne),
– bidon/ butelka na wodę– woda będzie dostępna w szkole,
– obuwie na halę, adidasy sportowe na treningi w terenie i w góry oraz klapki,
– wałki/ rollery/ piłeczki do masażu,
– ręczniki- 2 x duży i 1 x mały,
– strój kąpielowy,
– mały plecak na wycieczki,
– krem do opalania i środek na komary i kleszcze,
– okrycie głowy,
– odzież treningową (koszulki, spodenki, skarpetki, dres)- 2-3 treningi dziennie,
– karty/ drobne gry planszowe/towarzyskie,
– pieniążki w opisanej kopercie, rozmienione najlepiej po 10 zł (po przyjeździe można oddać wychowawcy),
– telefony według Państwa uznania- minimum elektroniki, telefony będą przez większość obozu u trenerów,
– lekarstwa opisane w woreczku- osoby zażywające,
UWAGA!
– bardzo prosimy o rozsądek przy pakowaniu- bagaż średniej wielkości,
– nie dajemy dzieciom na obóz żadnych słodyczy i słodkich napojów !!
Wszelkie słodycze będą konfiskowane przez trenerów! Dzieci dziennie dostają słodką przekąskę na 2 śniadanie oraz często wychodzą na lody.
Nie dajemy kanapek i napojów gazowanych na podróż- po przyjeździe o godzinie 14 będzie obiad.