Sekcja siatkówki KPKS "Halemba" Ruda Śląska

Młodzieżowy Festiwal Siatkówki, to wydarzenie które na stałe wpisało się do kalendarza siatkarskiego w regionie.

Dlatego już teraz zapraszamy wszystkich sympatyków siatkówki do kibicowania!

11.05.2024 r. o godz. 9:00 rozpoczynamy zmaganiami młodziczek.
12.05.2024 r. to zmagania turniejowe naszych najmłodszych adeptek z Akademii Siatkówki.

REGULAMIN Młodzieżowego Festiwalu Siatkówki Ruda Śląska 2024

I. Organizator

  1. Katolicki Parafialny Klub Sportowy „Halemba”

II. Miejsce i termin

  1. Hala MOSiR Ruda Śląska, ul. Kłodnicka 95.
  2. Turniej młodziczek – 11 maj 2024 r (sobota), rozpoczęcie godz. 9.00 – zakończenie 16.00.

III. Uczestnicy

  1. Udział: zaproszone zespoły dziewcząt zgłoszone poprzez https://forms.gle/kipHcKuiRfP7edLm7 (inf. 604 595 538 Marek Żukowski). Proszę o dokładne wypełnienie zgłoszeń.
  2. W turnieju młodziczek bierze udział 9 zespołów składających się z max 14 zawodniczek w rocznikach 2009 i młodszych.
    Wpisowe: 300 zł od zespołu przeznaczone na posiłek dla drużyn.
  3. W turnieju mogą brać udział zawodniczki posiadające aktualne badania lekarskie lub zgody rodziców.
  4. Organizator prosi o potwierdzenie do 20.04.2024 dokładnej liczby zawodniczek i trenerów zgłaszanych do turnieju.

IV. Nagrody

  1. Miejsce 1 nagradzane jest pucharem, medalami i dyplomem.
  2. Drużyny zajmujące 2 i 3 miejsce otrzymują medale i dyplom.
  3. Przewidziano statuetki indywidualne dla wyróżniających się zawodniczek.
  4. Wszystkie uczestniczki turnieju otrzymają pamiątkowe koszulki.

V. Rozgrywki

  1. Mecze rozgrywane będą zgodnie z przepisami PZPS i sędziowane przez sędziów ŚlZPS.
  2. Rozgrywki podzielono na II etapy rozgrywane w 3 grupach, systemem „każdy z każdym”. Każdy zespół rozegra 4 mecze.
  3. W przypadku zgłoszenia do turnieju mniejszej liczby zespołów system rozgrywek zostanie zmodyfikowany po wcześniejszym kontakcie z trenerami .

VI. Ustalenia organizacyjne

  1. Organizator powołał zespół organizacyjny, który w jego imieniu będzie czuwał nad właściwą organizacją oraz przebiegiem zawodów.
  2. Przystąpienie drużyny do turnieju jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
  3. Organizator nie ubezpiecza zawodniczek od NW na okres zawodów.
  4. Organizator nie odpowiada za rzeczy pozostawione w szatniach oraz na trybunach.
  5. Zawodniczki obowiązuje strój sportowy oraz obuwie halowe.
  6. Koszty ewentualnych zniszczeń w szatniach ponosić będą zespoły do nich przydzielone.
  7. Wszyscy uczestnicy turnieju wyrażają zgodę na wykorzystywanie ich wizerunków i danych w celach marketingowych.

VII. Obowiązki drużyn i zawodników

  1. Drużyny są zobowiązane do przestrzegania niniejszego regulaminu.
  2. Drużyna musi posiadać kapitana i opiekuna (trenera).
  3. Każda zawodniczka ma obowiązek bezwzględnego stosowania się do zaleceń sędziów.
  4. Zawodniczka zobowiązana jest do przestrzegania zasady sportowej rywalizacji “fair play”.
  5. W sytuacjach spornych tylko kapitan ma możliwość wyjaśniania interpretacji sędziego.
  6. Zawodniczki muszą stosować się do postanowień zawartych w komunikatach organizacyjnych oraz podanych na odprawie technicznej oraz innych postanowień dotyczących m.in. organizacji zaplecza, szatni, trybun, miejsc wydzielonych, organizacji uroczystości otwarcia, zakończenia zawodów i ogłoszenia wyników.

VIII. Postanowienia końcowe

  1. Organizator zastrzega sobie prawo ostatecznej interpretacji wszelkich kwestii spornych związanych z organizacją i przebiegiem turnieju.


Zarząd KPKS „Halemba” na podstawie §19 Statutu zwołuje Walne Zebranie Członków Klubu.
Termin: 25.04.2024 r. godz. 17:00
miejsce: Szkoła Podstawowa nr 24
ul. Ks. P. Lexa 14 -budynek „B”
41-706 Ruda Śląska

W razie braku quorum w wyznaczonym terminie ustala się drugi termin na 25.04.2024 r. godz. 17:15.
Uchwały podjęte podczas tego Zebrania będą prawomocne bez względu na liczbę obecnych członków zwyczajnych stowarzyszenia.

W dniu 23.09.2023r. rozegrany został w Mikołowie XI Turniej o Puchar Burmistrza Mikołowa w którym wystąpiły nasze siatkarki.
Dziewczyny zajęły III miejsce rywalizując z drużynami UKS Trójka Mikołów (1. miejsce), SIKRET Gliwice (2. miejsce), Synergia Katowice, oraz SV MOSIR Zabrze.

Nasza zawodniczka Małgosia Siwiec uznana została za najlepszą rozgrywającą turnieju!

Gratulacje dla całej drużyny!

drużyna juniorek młodszych KPKS Halemba Ruda Śląska na XI Turnieju Burmistrza Mikołowa

Miejsce zbiórki- parking przy hali MOSiR w Halembie, ul. Kłodnicka 95
Zbiórka 14.08 o godz.- 11.40 – podział na autokary, dopełnienie formalności, pakowanie bagaży,
Wyjazd- godz. 12.00


Osoby stosujące specjalną dietę proszę o niezwłoczne podanie takiej informacji (informacja do Marka Żukowskiego- wiadomość w ProTrainUp / SMS)
Osoby potrzebujące fakturę do zakładu pracy również proszę o niezwłoczną informację z danymi do wystawienia rachunku (również informacja do Marka Żukowskiego- wiadomość w ProTrainUp / SMS ).
20 sierpnia (niedziela) odbędzie się piknik rodzinny, turnieje oraz olimpiada dla dzieci i ich rodziców !

Co należy zabrać ze sobą na obóz:

– karta NFZ , lekarstwa opisane w woreczku- osoby zażywające,
– osobiste środki higieniczne (mydło, szampon, szczoteczka i pasta do zębów, chusteczki higieniczne),
bidon/ butelka na wodę– woda będzie dostępna w szkole,
– obuwie na halę, adidasy sportowe na treningi w terenie i w góry oraz klapki,
– wałki/ rollery/ piłeczki do masażu,
– ręczniki- 2 x duży i 1 x mały,
– strój kąpielowy,
– mały plecak na wycieczki, kurtkę przeciwdeszczową
– krem do opalania i środek na komary, kleszcze
– nakrycie głowy (czapkę, chustę, kapelusz)
– odzież treningową (koszulki, spodenki, skarpetki, dres)- 2-3 treningi dziennie,
– karty/ drobne gry planszowe/towarzyskie,
– pieniążki w opisanej kopercie, rozmienione najlepiej po 10 zł (po przyjeździe można oddać wychowawcy),
– telefony według Państwa uznania- minimum elektroniki, telefony będą przez większość obozu u trenerów,
– pidżama (przynajmniej 2 szt.), worki na brudną bieliznę

UWAGA!

– bardzo prosimy o rozsądek przy pakowaniu- bagaż średniej wielkości; prosimy by dzieciaki widziały i pamiętały co zabrały na wyjazd z domu – nie chcemy zostawiać po obozie ubrań, do których nikt się nie przyznaje
nie dajemy dzieciom na obóz żadnych słodyczy i słodkich napojów !!
Wszelkie słodycze będą konfiskowane przez trenerów! Dzieci dziennie dostają słodką przekąskę na 2 śniadanie oraz często wychodzą na lody.
Nie dajemy kanapek i napojów gazowanych na podróż- po przyjeździe o godzinie 14 będzie obiad.

Uwaga! Zwolniło się kilka miejsc na udział w wycieczce! Chętnych zapraszamy.

Zapraszamy wszystkich chętnych do udziału w Klubowej wycieczce do Górek Wielkich – gmina Brenna.

Termin: 20.05.2023 r
Koszt: 20zł/osoby

W programie:

Zapraszamy do zapisów w swoich grupach zajęciowych (trenerzy).
Ilość miejsc ograniczona!

Wydarzenie dofinansowane z Ministerstwa Sportu i Turystyki.

Logo MSiT

Wydarzenie dofinansowane z budżetu Miasta Ruda Śląska z programu profilaktyki uzależnień pn.: “Zagospodarowanie wolnego czasu rodzin oraz dzieci i młodzieży”.

Witam,

W dniu 10.06.2023r. odbędzie się 33 Ogólnopolska Pielgrzymka Sportowców do MB Częstochowskiej oraz zjazd Zarządu Katolickiego Stowarzyszenia Sportowego Rzeczypospolitej Polski.

Co roku nasz Klub reprezentują zawodniczki akrobatyki sportowej, jednakże w tym roku termin nakłada się z zawodami akrobatów.

Tym samym proszę o stworzenie co najmniej 10 osobowej sportowej reprezentacji zawodniczek siatkówki, które wejdą w skład reprezentacji naszego Klubu na wspomniane wydarzenie (obowiązkowe stroje sportowe – dresy lub koszulki klubowe).  Pozostałe miejsca zapełnimy młodszymi akrobatami.

Wszystkich zainteresowanych udziałem w pielgrzymce do  Częstochowy zapraszam do udziału (rodzina). Klub zapewni autokar.

Klub do 20.05. wyznaczy zasłużonego działacza oraz trenera zasłużonego w dotychczasowe wychowanie młodzieży do Złotych Laurów Wdzięczności.

Naszymi kandydatami są:
Zasłużony działacz: Danuta Wodarska
Zasłużony trener: Adam Michna – siatkówka
W ceremonii udział wezmą wiceministrowie Sportu i Turystyki oraz Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Program wydarzenia:

  • 7:00 zbiórka przy hali widowiskowo-sportowej w Halembie – wyjazd
  • 8:45 – przybycie pielgrzymów oraz gości honorowych, a także laureatów i delegacji z parafialnych i katolickich klubów sportowych z całej Polski do Auli im. Jana Pawła II na Jasnej Górze
  • 9:00 – rozpoczęcie ceremonii wręczenia Podziękowań i Złotych Laurów Wdzięczności
  • 11:00 – Msza Święta w intencji ludzi sportu
  • 12:30 – otwarte zebranie (tutaj nasza obecność się kończy – wolny czas na zwiedzanie Częstochowy)
  • ok. 15:00 – 15:30 planowany wyjazd powrotny do Rudy Śląskiej.


W dniu 04.04.2023r odbyło się Walne Zebranie Członków klubu KPKS „Halemba”

Dokonała się dawno zapowiadana zmiana, mianowicie ustąpiła wieloletnia Prezes Klubu Pani Danuta Wodarska. 

Wybrany został nowy Zarząd Klubu w składzie:

1)      Sławomir Szudy – Prezes

2)      Iwona Urbańska – Wiceprezes

3)      Marek Żukowski – Wiceprezes

4)      Katarzyna Chlebisz – Sekretarz

5)      Katarzyna Szudy – Skarbnik

6)      Łukasz Krawieczek – Członek Zarządu

7)      Tomasz Strejczyk – Członek Zarządu

W porządku obrad pojawiło się również głosowanie nad podwyżką składki.  

Od 1 maja 2023 składka członkowska wynosić będzie 130zł / m-c.

Serdeczne podziękowania dotychczasowemu Zarządowi za wniesiony wkład w rozwój Klubu.

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych miłośników naszego klubu na Walne Zebranie Sprawozdawczo Wyborcze, które odbędzie się 4 kwietnia 2023r o godzinie 17.00 w SP24 ulica Lexa 14. Na walnym zebraniu zostaną poruszone tematy dotyczące dalszego losu naszego klubu KPKS Halemba Ruda Śląska.