Na podstawie Uchwały nr 3 Walnego Zebrania Członków Klubu z dnia 25.04.2024r.
od 01.09.2024r. składka członkowska ulega zmianie na 150zł/m-c
Sekcja siatkówki KPKS "Halemba" Ruda Śląska
W związku z uzyskaną dotacją w ramach programu wspierania klubów sportowych KLUB PRO Ministerstwa Sportu i Turystyki klub w portalu e-zamowienia.gov.pl zamieścił ogłoszenie dotyczące zamówienia, dla którego nie ma obowiązku stosowania ustawy Pzp na dostawę sprzętu sportowego i sprzętu nagłaśniającego.
Poniżej do pobrania dokumenty:
– formularz oferty (pobierz)
– treść ogłoszenia (pobierz)
ANULOWANIE OGŁOSZENIA!!!
Niniejszym informujemy iż postępowanie o udzielenie zamówienia na sprzęt sportowy i sprzęt nagłaśniający ogłoszone w dniu 8.11.2024r. na portalu e-zamowienia BZP pod numerem 2024/BZP 00586807 zostało unieważnione. Unieważnienie postępowania nastąpiło z uwagi na konieczność modyfikacji warunków zamówienia i brak możliwości dokonywania zmian w zamieszczonym ogłoszeniu. Zamawiający niezwłocznie zamieści ogłoszenie o kolejnym postępowaniu w tym zakresie.
W związku z uzyskaną dotacją w ramach programu wspierania klubów sportowych KLUB PRO Ministerstwa Sportu i Turystyki klub w portalu e-zamowienia.gov.pl zamieścił ogłoszenie dotyczące zamówienia, dla którego nie ma obowiązku stosowania ustawy Pzp na dostawę sprzętu sportowego i sprzętu nagłaśniającego.
Poniżej do pobrania dokumenty:
– formularz oferty (pobierz)
– treść ogłoszenia (pobierz)
Uchwałą nr 4/2024 Zarządu KPKS “Halemba” z dnia 12.07.2024r. zostają wprowadzone Standardy Ochrony Małoletnich.
Z dokumentem mają obowiązek zapoznać się wszyscy zwodnicy ich opiekunowie oraz osoby mające bezpośredni kontakt z dziećmi w naszym Klubie.
W przypadku dzieci poniżej 10 roku życia prosimy o zapoznanie dziecka z istotą dokumentu oraz wypełnienie i podpisanie oświadczenia w imieniu dziecka. (załącznik nr 9)
UWAGA! Wypełnione Oświadczenie należy niezwłocznie dostarczyć trenerowi na najbliższe zajęcia!
Osoby biorące udział w obozie w Górkach Wielkich zobowiązane są do dostarczenia oświadczenia najpóźniej w dniu wyjazdu!
Plik dokumentu w załączniku poniżej:
INFORMACJE WYJAZDOWE
Miejsce zbiórki: parking przy hali MOSiR ul. Kłodnicka 95, Halemba
Data zbiórki: środa 14.08.2024 r o godz.- 11.40 – podział na autokary, dopełnienie formalności, pakowanie bagaży,
Wyjazd: godz. 12.00
Osoby stosujące specjalną dietę proszę o niezwłoczne podanie takiej informacji
(informacja do Marka Żukowskiego- wiadomość w ProTrainUp / SMS)
Osoby potrzebujące fakturę do zakładu pracy, które do tej pory nie przesłały informacji proszone są o kontakt pod adresem kpksskarbnik.szudy@gmail.com (w temacie: Faktura Obóz Górki)
Co należy zabrać ze sobą na obóz:
– karta NFZ , lekarstwa w woreczku opisane, z dawkowaniem – osoby zażywające,
– osobiste środki higieniczne (mydło, szampon, szczoteczka i pasta do zębów, chusteczki higieniczne),
– bidon/ butelka na wodę– woda będzie dostępna w szkole,
– obuwie na halę, adidasy sportowe na treningi w terenie i w góry oraz klapki,
– można zabrać wałki/ rollery/ piłeczki do masażu,
– ręczniki- 2 x duży i 1 x mały,
– strój kąpielowy,
– mały plecak na wycieczki, kurtkę przeciwdeszczową
– krem do opalania i środek na komary, kleszcze
– nakrycie głowy (czapkę, chustę, kapelusz)
– odzież treningową (koszulki, spodenki, skarpetki, dres)- 2-3 treningi dziennie,
– karty/ drobne gry planszowe/towarzyskie,
– pieniążki w opisanej kopercie, rozmienione najlepiej po 10 zł (po przyjeździe można oddać wychowawcy),
– telefony według Państwa uznania- minimum elektroniki, telefony będą przez większość obozu u trenerów,
– pidżama (przynajmniej 2 szt.), worki na brudną bieliznę
UWAGA!
– bardzo prosimy o rozsądek przy pakowaniu- bagaż średniej wielkości ;
prosimy by dzieciaki wiedziały i pamiętały jakie ubrania i rzeczy zabrały na wyjazd z domu – nie chcemy zostawiać po obozie ubrań, do których nikt się nie przyznaje
– nie dajemy dzieciom na obóz żadnych słodyczy i słodkich napojów !!
Dzieci dziennie dostają słodką przekąskę na 2 śniadanie oraz często wychodzą na lody.
Nie dajemy kanapek i napojów gazowanych na podróż- po przyjeździe o godzinie 14 będzie obiad.
Powrót w niedzielę 25.08 koło godziny 11.00.
Tegoroczne rozliczenia podatkowe mamy już za sobą, mamy nadzieję że przy rubryce 1,5% byliście w dalszym ciągu sercem z naszym Klubem.
Z tego miejsca chcielibyśmy podziękować za udzielone wsparcie w przekazaniu 1,5% podatku na KPKS.
Termin rozliczeń upłynął a my znamy dopiero wyniki rozliczenia za rok 2022. W tym momencie Zarząd klubu serdecznie dziękuje za wsparcie naszego Stowarzyszenia w rozliczeniach podatkowych za 2022 rok. Poprzez Fundację Radan i wszystkich sympatyków naszego Klubu zebraliśmy kwotę 7027,79 zł !
Środki wykorzystywane są na dofinansowanie zawodów, zakup sprzętu oraz bieżącą działalność Klubu.
Dziękujemy za wasze wsparcie, a nasi akrobaci i siatkarki odwdzięcza się Wam pewnie kolejnymi medalami i sukcesami!
Pamiętajcie o nas w przyszłym roku 🙂
Młodzieżowy Festiwal Siatkówki, to wydarzenie które na stałe wpisało się do kalendarza siatkarskiego w regionie.
Dlatego już teraz zapraszamy wszystkich sympatyków siatkówki do kibicowania!
11.05.2024 r. o godz. 9:00 rozpoczynamy zmaganiami młodziczek.
12.05.2024 r. to zmagania turniejowe naszych najmłodszych adeptek z Akademii Siatkówki.
REGULAMIN Młodzieżowego Festiwalu Siatkówki Ruda Śląska 2024
I. Organizator
II. Miejsce i termin
III. Uczestnicy
IV. Nagrody
V. Rozgrywki
VI. Ustalenia organizacyjne
VII. Obowiązki drużyn i zawodników
VIII. Postanowienia końcowe
Zarząd KPKS „Halemba” na podstawie §19 Statutu zwołuje Walne Zebranie Członków Klubu.
Termin: 25.04.2024 r. godz. 17:00
miejsce: Szkoła Podstawowa nr 24
ul. Ks. P. Lexa 14 -budynek „B”
41-706 Ruda Śląska
W razie braku quorum w wyznaczonym terminie ustala się drugi termin na 25.04.2024 r. godz. 17:15.
Uchwały podjęte podczas tego Zebrania będą prawomocne bez względu na liczbę obecnych członków zwyczajnych stowarzyszenia.