Sekcja siatkówki KPKS "Halemba" Ruda Śląska

Na podstawie Uchwały nr 3 Walnego Zebrania Członków Klubu z dnia 25.04.2024r.

od 01.09.2024r. składka członkowska ulega zmianie na 150zł/m-c

W związku z uzyskaną dotacją w ramach programu wspierania klubów sportowych KLUB PRO Ministerstwa Sportu i Turystyki klub w portalu e-zamowienia.gov.pl zamieścił ogłoszenie dotyczące zamówienia, dla którego nie ma obowiązku stosowania ustawy Pzp na dostawę sprzętu sportowego i sprzętu nagłaśniającego.

Poniżej do pobrania dokumenty:
– formularz oferty (pobierz)
– treść ogłoszenia (pobierz)

W związku z uzyskaną dotacją w ramach programu wspierania klubów sportowych KLUB PRO Ministerstwa Sportu i Turystyki klub w portalu e-zamowienia.gov.pl zamieścił ogłoszenie dotyczące zamówienia, dla którego nie ma obowiązku stosowania ustawy Pzp na dostawę sprzętu sportowego i sprzętu nagłaśniającego.

Poniżej do pobrania dokumenty:
– formularz oferty (pobierz)
– treść ogłoszenia (pobierz)

Klub KPKS “Halemba” zatrudni trenera siatkówki dla grup młodzieżowych.

Kontakt telefoniczny:
Marek Żukowski: 604595538
Sławomir Szudy: 536132775

Uchwałą nr 4/2024 Zarządu KPKS “Halemba” z dnia 12.07.2024r. zostają wprowadzone Standardy Ochrony Małoletnich.

Z dokumentem mają obowiązek zapoznać się wszyscy zwodnicy ich opiekunowie oraz osoby mające bezpośredni kontakt z dziećmi w naszym Klubie.
W przypadku dzieci poniżej 10 roku życia prosimy o zapoznanie dziecka z istotą dokumentu oraz wypełnienie i podpisanie oświadczenia w imieniu dziecka. (załącznik nr 9)

UWAGA! Wypełnione Oświadczenie należy niezwłocznie dostarczyć trenerowi na najbliższe zajęcia!
Osoby biorące udział w obozie w Górkach Wielkich zobowiązane są do dostarczenia oświadczenia najpóźniej w dniu wyjazdu!

Plik dokumentu w załączniku poniżej:

INFORMACJE WYJAZDOWE

Miejsce zbiórki: parking przy hali MOSiR ul. Kłodnicka 95, Halemba
Data zbiórki: środa 14.08.2024 r o godz.- 11.40 – podział na autokary, dopełnienie formalności, pakowanie bagaży,
Wyjazd: godz. 12.00


Osoby stosujące specjalną dietę proszę o niezwłoczne podanie takiej informacji
(informacja do Marka Żukowskiego- wiadomość w ProTrainUp / SMS)
Osoby potrzebujące fakturę do zakładu pracy, które do tej pory nie przesłały informacji proszone są o kontakt pod adresem kpksskarbnik.szudy@gmail.com (w temacie: Faktura Obóz Górki)

Co należy zabrać ze sobą na obóz:

– karta NFZ , lekarstwa w woreczku opisane, z dawkowaniem – osoby zażywające,
– osobiste środki higieniczne (mydło, szampon, szczoteczka i pasta do zębów, chusteczki higieniczne),
bidon/ butelka na wodę– woda będzie dostępna w szkole,
– obuwie na halę, adidasy sportowe na treningi w terenie i w góry oraz klapki,
– można zabrać wałki/ rollery/ piłeczki do masażu,
– ręczniki- 2 x duży i 1 x mały,
– strój kąpielowy,
– mały plecak na wycieczki, kurtkę przeciwdeszczową
– krem do opalania i środek na komary, kleszcze
– nakrycie głowy (czapkę, chustę, kapelusz)
– odzież treningową (koszulki, spodenki, skarpetki, dres)- 2-3 treningi dziennie,
– karty/ drobne gry planszowe/towarzyskie,
– pieniążki w opisanej kopercie, rozmienione najlepiej po 10 zł (po przyjeździe można oddać wychowawcy),
– telefony według Państwa uznania- minimum elektroniki, telefony będą przez większość obozu u trenerów,
– pidżama (przynajmniej 2 szt.), worki na brudną bieliznę

UWAGA!

– bardzo prosimy o rozsądek przy pakowaniu- bagaż średniej wielkości ;
prosimy by dzieciaki wiedziały i pamiętały jakie ubrania i rzeczy zabrały na wyjazd z domu – nie chcemy zostawiać po obozie ubrań, do których nikt się nie przyznaje
nie dajemy dzieciom na obóz żadnych słodyczy i słodkich napojów !!
Dzieci dziennie dostają słodką przekąskę na 2 śniadanie oraz często wychodzą na lody.
Nie dajemy kanapek i napojów gazowanych na podróż- po przyjeździe o godzinie 14 będzie obiad.

Powrót w niedzielę 25.08 koło godziny 11.00.

Tegoroczne rozliczenia podatkowe mamy już za sobą, mamy nadzieję że przy rubryce 1,5% byliście w dalszym ciągu sercem z naszym Klubem.
Z tego miejsca chcielibyśmy podziękować za udzielone wsparcie w przekazaniu 1,5% podatku na KPKS.

Termin rozliczeń upłynął a my znamy dopiero wyniki rozliczenia za rok 2022. W tym momencie Zarząd klubu serdecznie dziękuje za wsparcie naszego Stowarzyszenia w rozliczeniach podatkowych za 2022 rok. 📄 Poprzez Fundację Radan i wszystkich sympatyków naszego Klubu zebraliśmy kwotę 7027,79 zł ! 🤩
Środki wykorzystywane są na dofinansowanie zawodów, zakup sprzętu oraz bieżącą działalność Klubu. 🤸🏽‍♀

Dziękujemy za wasze wsparcie, a nasi akrobaci i siatkarki odwdzięcza się Wam pewnie kolejnymi medalami i sukcesami! 🏆

Pamiętajcie o nas w przyszłym roku 🙂

Młodzieżowy Festiwal Siatkówki, to wydarzenie które na stałe wpisało się do kalendarza siatkarskiego w regionie.

Dlatego już teraz zapraszamy wszystkich sympatyków siatkówki do kibicowania!

11.05.2024 r. o godz. 9:00 rozpoczynamy zmaganiami młodziczek.
12.05.2024 r. to zmagania turniejowe naszych najmłodszych adeptek z Akademii Siatkówki.

REGULAMIN Młodzieżowego Festiwalu Siatkówki Ruda Śląska 2024

I. Organizator

  1. Katolicki Parafialny Klub Sportowy „Halemba”

II. Miejsce i termin

  1. Hala MOSiR Ruda Śląska, ul. Kłodnicka 95.
  2. Turniej młodziczek – 11 maj 2024 r (sobota), rozpoczęcie godz. 9.00 – zakończenie 16.00.

III. Uczestnicy

  1. Udział: zaproszone zespoły dziewcząt zgłoszone poprzez https://forms.gle/kipHcKuiRfP7edLm7 (inf. 604 595 538 Marek Żukowski). Proszę o dokładne wypełnienie zgłoszeń.
  2. W turnieju młodziczek bierze udział 9 zespołów składających się z max 14 zawodniczek w rocznikach 2009 i młodszych.
    Wpisowe: 300 zł od zespołu przeznaczone na posiłek dla drużyn.
  3. W turnieju mogą brać udział zawodniczki posiadające aktualne badania lekarskie lub zgody rodziców.
  4. Organizator prosi o potwierdzenie do 20.04.2024 dokładnej liczby zawodniczek i trenerów zgłaszanych do turnieju.

IV. Nagrody

  1. Miejsce 1 nagradzane jest pucharem, medalami i dyplomem.
  2. Drużyny zajmujące 2 i 3 miejsce otrzymują medale i dyplom.
  3. Przewidziano statuetki indywidualne dla wyróżniających się zawodniczek.
  4. Wszystkie uczestniczki turnieju otrzymają pamiątkowe koszulki.

V. Rozgrywki

  1. Mecze rozgrywane będą zgodnie z przepisami PZPS i sędziowane przez sędziów ŚlZPS.
  2. Rozgrywki podzielono na II etapy rozgrywane w 3 grupach, systemem „każdy z każdym”. Każdy zespół rozegra 4 mecze.
  3. W przypadku zgłoszenia do turnieju mniejszej liczby zespołów system rozgrywek zostanie zmodyfikowany po wcześniejszym kontakcie z trenerami .

VI. Ustalenia organizacyjne

  1. Organizator powołał zespół organizacyjny, który w jego imieniu będzie czuwał nad właściwą organizacją oraz przebiegiem zawodów.
  2. Przystąpienie drużyny do turnieju jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
  3. Organizator nie ubezpiecza zawodniczek od NW na okres zawodów.
  4. Organizator nie odpowiada za rzeczy pozostawione w szatniach oraz na trybunach.
  5. Zawodniczki obowiązuje strój sportowy oraz obuwie halowe.
  6. Koszty ewentualnych zniszczeń w szatniach ponosić będą zespoły do nich przydzielone.
  7. Wszyscy uczestnicy turnieju wyrażają zgodę na wykorzystywanie ich wizerunków i danych w celach marketingowych.

VII. Obowiązki drużyn i zawodników

  1. Drużyny są zobowiązane do przestrzegania niniejszego regulaminu.
  2. Drużyna musi posiadać kapitana i opiekuna (trenera).
  3. Każda zawodniczka ma obowiązek bezwzględnego stosowania się do zaleceń sędziów.
  4. Zawodniczka zobowiązana jest do przestrzegania zasady sportowej rywalizacji “fair play”.
  5. W sytuacjach spornych tylko kapitan ma możliwość wyjaśniania interpretacji sędziego.
  6. Zawodniczki muszą stosować się do postanowień zawartych w komunikatach organizacyjnych oraz podanych na odprawie technicznej oraz innych postanowień dotyczących m.in. organizacji zaplecza, szatni, trybun, miejsc wydzielonych, organizacji uroczystości otwarcia, zakończenia zawodów i ogłoszenia wyników.

VIII. Postanowienia końcowe

  1. Organizator zastrzega sobie prawo ostatecznej interpretacji wszelkich kwestii spornych związanych z organizacją i przebiegiem turnieju.


Zarząd KPKS „Halemba” na podstawie §19 Statutu zwołuje Walne Zebranie Członków Klubu.
Termin: 25.04.2024 r. godz. 17:00
miejsce: Szkoła Podstawowa nr 24
ul. Ks. P. Lexa 14 -budynek „B”
41-706 Ruda Śląska

W razie braku quorum w wyznaczonym terminie ustala się drugi termin na 25.04.2024 r. godz. 17:15.
Uchwały podjęte podczas tego Zebrania będą prawomocne bez względu na liczbę obecnych członków zwyczajnych stowarzyszenia.